Ludzie dzielą się na tych którzy kochają koty, i na tych, pokrzywdzonych przez los. O.Wilde

niedziela, 2 września 2012

Czas na cukieraski dla kociarzy :)

Jak juz zapowiadalismy przed wakacjami zapraszamy na kocie cukieraski :)

Dla miłośników Mruczków i fanów kocich motywów mamy do rozdania komplet śniadaniowy w skład którego wchodzą kubeczki i podstawki pod jajka z wizerunkiem kotków :)





 


Kubaeczki zapakowane są w metalową puszkę, którą można zużytkować w dowolny inny sposób. Puszkę najlepiej chyba widać na zdjeciu poniżej. Podstawki do jajek zapakowane są w kartonik.

Ponieważ motyw jest ten sam na wszystkich przedmiotach będzie tylko jeden zwycięzca, który otrzyma wszystko :)

Zasady są następujące: 
  • trzeba być właścicielem kociego bloga, lub na swoim blogu o innej tematyce przedstawić swojego pupila
  • trzeba nas obserwować i podlinkować informacje o candy u siebie na blogu
Losowanie odbędzie się 1-go pazdziernika. Zapraszamy do zabawy!!!

PS. W roli modela wystąpił Albercik vel Myszkin :))
PS2. Myszkin nie jest przedmiotem candy, i nie oddam go choćby nie wiem jak bardzo byście prosili:) Howgh.

92 komentarze:

  1. Albercik jest przepięknym kotem :-)))A gadżety bardzo fajne ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kompleciki , naprawdę śliczne :-)
    Bloga mam, jestem w obserwatorach :-)
    A na banerek do podlinkowania można wybrać któreś zdjęcie ?? Z napisem Po prostu koci świat...

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja się zapisuję - jako niepoprawna kociara:-)))
    A o moich kotach ( przynajmniej części:-))) np tutaj: http://podlipami.blogspot.com/2012/06/zwyczajne-zycie-czyli-bezstresowe-koty.html
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Czy mój blog jest koci? Czy muszę je przedstawiać jeszcze raz? Chyba znają już wszyscy? :D

      Usuń
  5. I ja! I ja! Jakże bym mogła inaczej skoro mój Skrzypć identyczny prawie! (prawie oczywiście wiadomo!) A Skrzypcio i Mruczek trzymają zaciśnięte mocno łapki ;) Same mi przed chwila powiedziały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O byłam oberjrzeć Skrzypcia, faktycznie jak Myszkin :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry Monique :) Dzięki za zaglądanie do mojej Tawerny i komentarze. Ja dopiero rozpoczynam zwiedzanie Twego bloga i nadrabiam zaległości w czytaniu.
    Zestaw piękny. Szczególnie podstawki do jajek, przypomina mi się dzieciństwo, gdy wsuwałem jajca na miękko z podstawek, tyle że badziewnych, plastikowych, a nie tak pięknych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień Dobry :)
      Masz rację co to tych podstawek. Pamiętam jak byłam mała taka przywiózł z Niemiec takie trojkątne, plastikowe czerwone :) Wtedy wydawały mi się szczytem elegancji ;)

      Usuń
    2. Uwielbiamy z Lui kubki, pijemy tylko z kubków i aż wstyd przyznać, ale nie mamy żadnego z kocim motywem. Ponadto te podstawki do jajek wywołały u mnie taką nostalgiczną nutkę. Chcę ten zestaw, pragnę go, dobrze się nim zaopiekuję, konkurencję jestem gotów brutalnie zlikwidować, ot co!

      A niech to! Zapisujemy się. Blog dodany do obserwowanych, banerek z linkiem też, zapowiedź w ostatnim poście. Przedstawiam więc kocura Mefisto:

      Heweliusza, bo tak miał pierwotnie na imię Mefisto, przygarnęliśmy ze schroniska dla bezdomnych zwierząt w dniu 20.10.2011 r. (umowa adopcyjna datowana na dwa dni wcześniej). Był wtedy w wieku około dwóch lat. Opuchnięte oko, zbójeckie kły, czarny jak w habicie ksiądz lub sumienie faszysty, od razu dostał ode mnie nową ksywkę operacyjną Mefisto. Porusza się, jakby ktoś przelewał z miejsca na miejsce płynną ciemność... Zapraszam na swego bloga: http://baldricksclaw.blogspot.com/ , który w całości jest poświęcony memu kocurowi. Znajdziecie tam zdjęcia, filmiki, ale też KOTmiksy, które tworzę z Mefisto w roli głównej oczywiście!

      Usuń
    3. Hewliusz vel Mefisto miał rację wybierajac ciebie i Lui :) Bo chyba nie sądzisz ze to wy dokonaliście wyboru ;)
      Idziemy pooglądać najnowszy numer KOTmiksu :)

      Usuń
    4. Jasne, że nie my dokonaliśmy wyboru :) Cóż jesteśmy tylko starannie wyselekcjonowanym spośród wszystkich odwiedzających schronisko personelem dla naszego kota :)

      Usuń
    5. Hahaha! Przypomniało mi się coś :

      Jaka jest różnica między psem a kotem?
      Pies myśli : człowiek mnie karmi, głaszcze, bawi sie za mną - jest moim panem.
      Kot myśli : człowiek mnie karmi, głaszcze, bawi się ze mną - jestem jego panem :D

      Usuń
    6. Dokładnie. Kot jest panem, bogiem lub prezesem, a my służbą jego jeno, personelem uniżonym :)

      Usuń
  8. Ależ wspaniałe candy,a model do candy idealny, tu chyba najwięcej napisałam o moim futrzaku http://divianaart.blogspot.com/2012/03/urodziny-lary.html i oczywiście z chęcią podchodze do losowania bo takie cuda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudna koteczka, taka biala mięciucha :)

      Usuń
  9. Kocie???? To ja natychmiast! Kociara ze mnie ogromna, a na dodatek kot na zdjęciu podobny do mojego! Zapisuję się! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, tu jest o moim Tygrysie: http://promyk2004.blogspot.com/2012/07/mrrau-tu-asystent.html

      Usuń
    2. Może to braciszek Myszkina?:)

      Usuń
  10. O jejku nawet nie wiedziałam o istnieniu takiego fajnego kociego bloga :).
    Ja też kocio- zakręcona, moje miśki można podglądać tu http://manitowisko.blogspot.com/p/mam-kota-na-punkcie-kota.html.
    Oczywiście ustawiam się w kolejce po takie śliczne cukierasy.
    Pozdrawiam manita.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście banerek dodany na pasku bocznym bloga.

      Usuń
    2. Dziękuje za odwiedziny i życzymy powodzenia :)

      Usuń
    3. Ważna jest dobra zabawa! Kotuchy cudne< Albiercik skradł serce moje :)

      Usuń
  11. Bardzo, bardzo chcę :)

    http://anek73.blox.pl/2012/09/Rozdanie-dla-kociarzy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bym chciał taki upominek :))

    http://ksysunia.blogspot.com/2012/09/mrrau-po-prostu-koci-swiat.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma żeby Rudego nie było, a kociorzeczy cudne do wygrania to się zgłaszam.
    Albercik słodziak cudownie prezentuje, dobrze, że nie do wzięcia :)))
    Podlinkowane po lewej na blogu Rudiego http://srebrnabarbarka.blogspot.com/
    Pozdrawiamy cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki piekny Rudasek, a wlasciwie taki Biszkopcik (ze taki biszkopowo rudy). Moja siostra miala podobnego Ruszarda, ale zaginal 3 miesiace temu. Podejzrewamy ze zostal uprowadzony, bo to ladny kotek jest :(

      Usuń
    2. A gdzie zginął? Bo na kotototku szukali właściciela takiego właśnie rudaska jak mój.
      http://kotototek.blox.pl/2012/08/Rudy-kocurek-znaleziony-w-Bytomiu.html

      I szukają też na kotototku człowieka dla takiego rudaska
      http://kotototek.blox.pl/2012/08/Kacper-sam-po-smierci-opiekuna.html

      Serce mi się kroi jak widzę takie udomowione futrzaki bez swoich ludzi..

      Usuń
    3. Cały czas rozwieszamy ogłoszenie, nie dajemy za wygraną. Narazie czekamy na naszego Ryszarda... ale dziękuję za chęć pomocy nam i rudym kotkom

      Usuń
    4. Życzę powodzenia i trzymam kciuki :). Mam nadzieję, że wróci

      Usuń
  14. Ja tez się zapisuję i dołączam razem z moją kotką- Szyszką:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to ja też :). Idę zostawić informację u siebie :D...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za informację :) Pozdrawiamy i życzmy powodzonka!

      Usuń
  16. Jaki fajny komplecik - oczywiście zapisuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na moim blogu (Wrona i inne zwierzaki: wwwtrembil.blox.pl) są aż cztery koty (a szykuje się piąta kociczka) i chętnie bym sie na te śliczności zapisała. Ale nie umiem wstawiać na swój blog linka do blogów spoza bloxa. To tylko pozdrawiam serdecznie i życzę dobrej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystaw zdjęcie z adresem bloga, tez zaliczymy :)

      Usuń
    2. Byłam pooglądać kociaste. Uśmiałam się z tej histori "co wlazło na brzozę". Kociaste wyglądały jak zahipnotyzowane, jak posążki :)

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję, zrobiłam notkę na swoim blogu. Cieszę się, że do mnie zajrzałaś i że Ci się spodobało ;)

      Usuń
  18. Jakie sympatyczne koty mieszkają na tym blogu :) Aż cztery! Z przyjemnością będę zaglądała do Kociego Świata.
    Posiadam trzy koty, które od czasu do czasu goszczą na moim blogu pod etykietka Kocie Opowieści http://wiewiorek.blogspot.com/search/label/kocie%20opowie%C5%9Bci

    Kubeczki i jajeczniki są cudne, z wielką nadzieję na wygranie zapisuję się na nie :)

    pozdrawiam serdecznie i lecę dać wpis o Candy oraz banerek w bocznym menu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam pooglądać Mruczki. Chudy wygląda jak kot sąsiadów, który przychodzi do nas na stołówkę :)

      Usuń
  19. Zapisuje sie i moja Zula.Blog młodziutki ale wpis jest http://fizkablog.blogspot.com/search/label/Moja%20Kicia .Koty są również na torebkach ,które szyję.Proszę się nie sugerować miną kici bo od niedawna jeżdzi do ogrodu i tam staje się dzikusem pełną mordką.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mimo, że raz już notatkę o cukieraskach na blogu zrobiłam, moje koty taką żądzę zdobycia tych pięknych kubeczków poczuły, że przymusiły mnie do sporządzenia dokładnych opisów ich kocich osobistości, przyjścia tutaj raz jeszcze i zaproszenia wszystkich do ich poznania.
    Wyjścia nie miałam, zrobiłam, jak kazały i zapraszam:
    http://wwwtrembil.blox.pl/2012/09/Cukieraski-cd-kotow-przedstawianie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo słusznie, nalezy słuchac swoich kotów :)

      Usuń
  21. Przyłączam się do pięknego kociego candy, cukieraski piękne. Ja ostatnio poczyniłam szydełkowe kotki, może chciałabyś porwać takigo - zapraszam do mnie :-) Pozdrawiam
    http://myszelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszamy się oczywiście :) - blog Franka i Bruni. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  23. ah jakaż szkoda, że nie mam swojego własnego pupila...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie martw sie sumatro, bedą inne candy, gdzie posiadanie pupila nie bedzie obowiazkowe :)

      Usuń
  24. Zrobiłam jeszcze dzisiaj wpis o twoim Candy :-)
    Niech więcej osób wie, będzie lepsza zabawa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Dziekujemy za wystawienie informacji :) Plotki mówią, że będą nagrody dodatkowe :)

      Usuń
  25. Fantastyczne candy! Kociara ze mnie pełną gębą, a żadnego kubka z kocim motywem nie mam, czas to zmienić;)

    Zapraszam do siebie na bloga zwłaszcza na cykl "Koci poniedziałek", kiedy to Salem gra pierwsze skrzypce;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może szczescie sie do was usmiechnie i bedziecie mieli kubeczki z kotkami :)

      Usuń
  26. Zgłaszam się! :) Mam nadzieję, że informacje na moim blogu, które co jakiś czas zamieszczam w postać zaliczają się do kategorii kociego bloga, szczególnie, że mam ich aż trzy ;)
    Pozdrawiam i już się nie mogę doczekać wyników!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie notatki sie licza, bo licza sie kotki :)

      Usuń
  27. Wpisujemy się z Korkiem wszystkimi łapkami i reklamujemy tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie łspki Korka zapisane. Jaki dzielny maluch na wakacjach :)

      Usuń
  28. Przyłączam się z moimi łobuziakami - kociakami :-)))
    http://kotki-ziutkidwa.blogspot.com/

    Pozdrówka dla wszystkich kociarzy i ich pupili przesłodkich :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie łobuziaki, wywaliły kaktus :) Moje drapia w ogordzie, moze dlatego oszczedzaja kwiatki w doniczkach :)

      Usuń
  29. Jeśli można również się zapisuję razem z moim Teofilem ;)... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie mogłam się oprzeć temu cudnemu zestawowi i też się zapisuję!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  31. w ramach zgłoszenia pokazuje moje kociaki

    http://zachciewajki.blogspot.com/2012/06/pies-z-kotem-i-11-pytan.html
    http://zachciewajki.blogspot.com/2012/07/przepis-na-tarte.html
    http://zachciewajki.blogspot.com/2012/09/jesien-idzie.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczne candy! Nagrody jak marzenie :-) O moich kotach piszę na blogu http://www.efkaikoty.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slynne koty z Kotmiksu :) Pieknie zapraszamy :)

      Usuń
  33. Dołączam i ja. A o blogu dowiedziałam się od wpisanej wyżej ewung :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 koty to prawie taki sam tłum jak i u nas. A nawet wiekszy bo i pies. Caly dobytek bardzo piekny :)

      Usuń
  34. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale cudne!

    Pozdrawiam,
    http://sabinkat1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Dołączamy z Panną Miau do zabawy:) Komplecik jest śliczny!
    Panna Miau ma swoją własną sekcję na blogu i często pozuje bo z niej niezła modelka podobnie jak i z Albercika:))

    Pozdrawiam serdecznie a Panna Miau przesyła polizki:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się, baner zaraz zamieszczę... o tu jest mój Żuczek http://mojkompasmojezycie.blogspot.com/2012/09/zuczek-nasz-nowy-domownik.html Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Zglaszam sie. To nasz blog
    bancurek.blogspot.com :3
    Zaraz zamieszcze banner

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapisuję się i ja - kocia zastawa śniadaniowa jest cudna!
    Blog mam raczej koralikowy, ale o Tupocie jest w kilku moich postach (etykieta Tupot). W najbliższym czasie pojawi się kolejny post zdobiony kotem :)
    Zapraszam na koralikisol.blogspot.com :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny zestaw kolorystyczny!
    Chętnie go przygarnę;-)
    I z moim Antonim będzie też konweniował:D
    Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Czy ja też mogę? Blog co prawda książkowy, ale pojawiła się na nim moja Samira http://alison-2.blogspot.com/2012/09/rozwiazanie-zagadki.html a tutaj Cassandra http://alison-2.blogspot.com/2012/07/projekt-boliwia-time-to-say-good-bye.html Niezależnie od decyzji bloga dodaję do obserwowanych. :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. nasz kot nieraz gościł na moim blogu :-) I jest prawie tak samo pokolorowany jak twój :-) chętnie obserwujemy i zapisujemy się na kocie prezenty !

    OdpowiedzUsuń
  44. Mikuś byłby niepocieszony, gdybym nie pozwoliła mu wziąć udziału w tak wyśmienitej zabawie. Mikuś zaprasza na swoją historię => http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/2012/09/swiat-okiem-mikusia.html

    OdpowiedzUsuń
  45. A ja mam pieska też mogę wziąć udział ? w pewnym momencie miałam nawet dwa pieski http://handmadeangelus.blogspot.com/2012/09/273-piekne-znalezisko.html

    OdpowiedzUsuń
  46. zgłaszam się oczywiście razem ze swoimi futrami http://buromi.blogspot.com/2012/09/po-prostu-koci-swiat-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń