Ludzie dzielą się na tych którzy kochają koty, i na tych, pokrzywdzonych przez los. O.Wilde

sobota, 1 września 2012

Kot z Biot :) Czyli trochę o wakacjach :)

Kot z Biot (Francja) może być au naturel :







 Albo ze szkła:
 

Biot słynie z wyrobu szkła, ma kilka własnych fabryk szkła ( a raczej manufaktur )

Mozna sobie nawet samemu wydmuchać wazonik, lub co sie tam chce, za "jedyne" 48Eur :)

 



Albo nawet z metalu :)


Ogólnie jestem mało wybredna i  wszystko co jest kotem lub ma motyw kota bardzo mi się podoba :)

11 komentarzy:

  1. Jakie fajne kocie zdjęcia :-)
    wszystkie fajne, ale pierwsze najlepsze chyba.
    Kot z metalu czy ze szkła jest świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalne jest najpiekniejsze:) Cała reszta to podroba;)

      Usuń
  2. jaaaaaki ładny ten ze szkła czerwono-zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten różowo-zielony mi się podoba...
    Spotykanie tak przemiłych kocich cudzoziemców to musi być nie lada przeżycie :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne koty :) choć ja wolę te żywe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bardzo lubię koty, a te tutaj, zwłaszcza naturalne piękne, szklany również niczego sobie :-)
    A jeśli chodzi o te moje, to jak najbardziej są do porwania. Mogę jeszcze dorobić w innych kolorach :-) Mój mail: myszelka7@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń