Ludzie dzielą się na tych którzy kochają koty, i na tych, pokrzywdzonych przez los. O.Wilde

wtorek, 20 listopada 2012

Listopadowy konkurs u Jasnej i piosenka z dedykacją :)

Na blogu u Jasnej  trwa kolejna edycja konkursu z udziałem naszych paszczaków. W listopadzie pt."Najciekawsza mina kota"

Nie możemy wystąpić tam (regulamin) wiec występujemy tu: ) 

Specjalnie dla Jasnej - zespół w składzie Albercik i Birdie - przygotował i wyśpiewał  okazjonalną piosenka z podziękowaniami za organizowanie czaderskich konkursów :)

 Pantomina : Albercik
Podkład muzyczny : Birdie



Prawda że przepięknie? :D

15 komentarzy:

  1. Extra :-)))
    Ale dobra piosenka a wykonanie jedyne w swoim rodzaju :-)))
    Dziękuję bardzo za dedykację :-)
    Taka miła niespodzianka :-)
    Jestem bardzo zaszczycona :-)
    Alberciku ja ciebie też kocham :-)
    Wszyscy Ciebie kochamy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy sie ze piosenka sie podoba, chociaz wiemy ze jest "trudna" w odbiorze :)

      Usuń
  2. posikałam sie ze smiechu:))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez malo brakowalo jak widzialam to pierwszy raz ;)

      Usuń
  3. Cudne wykonanie,fajny akcent na poprawienie humoru :)

    OdpowiedzUsuń