Ludzie dzielą się na tych którzy kochają koty, i na tych, pokrzywdzonych przez los. O.Wilde

sobota, 3 listopada 2012

Świąteczne skarpety - cukieraski :)

Słowo się rzekło, kobyłka u płotu :) 
Tak jak obiecywaliśmy bedzie jeszcze jedno candy wy tym roku. Tym razem świąteczne. Kto nie wierzy, niech lepiej zajrzy do kalendarza - święta za 51dni. To wcale nie tak dużo jeżeli się chodzi do szkoły lub to pracy, bo to tylko kilka weekendów.
I żeby nam wszystkim umilić oczekiwanie na święta lub po prostu na trochę wolnego w pracy chcielibysmy 
podzielić się z wami świątecznymi skarpetkami :) 
Skarpetki są w wersji dla kotka lub dla pieska, ewentualnie dla ich dużych :) Skarpetki są dwie, więc zwycięzców też będzie dwóch.





Zasady są następujące:
  • należy nas obserwować
  • podlinkować informację o cukierasach na swoim blogu
  • i napisac w komentarzach poniżej, co byście włożyli  do świątecznej skarpetki :) I którą skarpetkę wybieracie.
 Co do terminu losowania, podam trochę później, będzie to zależne od terminu w którym będziemy
  wybierali sie na święta do kraju. Postaram się jednak wysłać je tak żeby dotarły przed świętami.

Zapraszamy do zabawy! :)

57 komentarzy:

  1. Już się zapisuję :-)))
    Co bym włożyła do skarpetek ???
    Czekoladki Kocie Języczki :-)))
    Są w wersji świątecznej również ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, włożyłabym tam smakołyki dla zwierzaków:)
    Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję sie po Wasze cukierasy, wybrałabym Meow skarpetkę, i włożyłabym do niej ulubione lidlowe kabanoski mojego Otiska, a do tego kilka myszek futrzanych do pomęczenia;-)wszak kot też człowiek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulubione kabanoski :) Ale by miau frajdę :)

      Usuń
  4. Totalnie się zapisujemy z Panną Miau! Oczywiście stajemy po kocią skarpetkę:)

    Do środka włożyłabym *ogląda się, czy Panna Miau nie czyta...nie czyta, więc można pisać* ulubiony koci pasztecik i nową myszkę szydełkową i szydełkową piłeczkę (bo się dotychczasowa gdzieś zawieruszyła a Panna Miau bardzo lubi piłeczki, co się trzymają pazurków). Do tego dołożyłabym jeszcze jakieś drobne przekąski:))

    Serdecznie Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Totalnie sie cieszymy! :) Faktycznie trzeba ostroznie pisac, inaczej niespodzianki nie bedzie :)

      Usuń
  5. gdybym mogła włożyłabym do obu skarpet dużo pieniędzy by można było ratować te zwierzęta które tego potrzebują. http://buromi.blogspot.com/2012/11/swiateczne-skarpety-cukieraski.html ,a jeśli chodzi o skarpety to mieszkam z dwoma kotami więc jeśli mam wybór to oczywiście mile widziana byłaby kocia skarpeta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne skarpetasy :) Marzę o ogromnym drapaku piętrowym dla Mefisto (takim do samego sufitu, żeby mógł się wspinać i figlować na wysokościach), ale do skarpety raczej nie wejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki drapaczek można samemu skonstruować ze sizalowego sznurka o papierowych rur odpowiedniej długości. Nasz pierwszy drapak był właśnie taki, a kocisko wspinało się po nim jak wiewióra :)

      Usuń
  7. I ja z chęcią do zabawy dołączę, wybrałabym kocią skarpetkę jeśli można bo pieska nie posiadam za to kota tak, a co bym do niej włożyła hmmmm zabawkową myszkę co by mógł ją ganiać, ulubione ciasteczka, mnóstwo ciepła i miłości wszystkich domowników, karnet na głaskanie i ptzytulanie kiedy tylko będzie miała ochotę i na tydzień bez kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tydzien bez kąpieli dla Kici czy dla Pańci? :P

      Usuń
  8. Zapraszam na swojego bloga po wyróżnienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Very nice gift, hope for the best.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie są koty tam i ja pojawię się prędzej czy później ;) Zostaję tu na dłużej, to na pewno :)
    A skarpetkę oczywiście wybrałabym z kotem!!! :) I nawkładałabym w nią pomarańczy - zaczął się "sezon" i za za nimi wprost szaleję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za odwiedziny :)Zapraszamy do zabawy!

      Usuń
  11. Można jeszcze się zapisać do zabawy ?
    Bo jak tak to wybieram kocią ;))
    A do środeczka to bym włożyła ze trzy kocie zabaweczki (bo mam trzy koty) pachnące kocimiętką i może jakiś koci przysmaczek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ze mozna, zapraszamy :) Kocimietka, beda kociska szalaly :)

      Usuń
    2. A ja tylko dam znać że też spełnione warunki :-)

      Usuń
  12. Warunki spełnione :-))))
    Oczywiście kocia skarpetka :-)

    Napewno do skarpetki włożyłabym, kocie łakocie, jakieś interesujące zabaweczki ... hmmmm a dla siebie duuuuuuuuużą czekoladę Milkę Toffi :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Warunki spełnione :-)))
    Oczywiście kocia skarpetka :-)

    Do skarpetki włożyłabym kocie łakocie, interesujace kocie zabaweczki .... hmmmm, a dla mnie duuuuża czekolada Milka z Toffi :-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmmm czekolada dla Panci :) Musiala byc grzeczna przez roczek cały :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam nas do udziału :) a odpowiedź co bym włożyła do skarpetki hmmm coś dobrego i zsdrowego dla naszych kociaków pewnie jakies łakocie ale zawierajace dużo protein odzwierzęcych :) no i pewnie coś dla Pańci :)

    A wybieramy skarpetke kocią :)


    No i zapraszamy na naszą rozdawajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja jeszcze chętnie się ustawię w kolejce po kocią skarpetkę :) W skarpecie znalazłyby się ulubione przysmaki Salema i piłeczki ping pongowe, za którymi szaleje i które ciągle gubi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, piłeczek ping pongowych pewnie znajdziesz całe za pralką, albo w jakimś innym uroczym zakątku :)

      Usuń
    2. No właśnie u nas jest chyba czarna dziura w mieszkaniu, bowiem w żadnym dostępnym koncie nie mogę ich znaleść. Za pralka także ich nie ma;(

      Usuń
  17. To ja też chcę się zabawiać w Candy:) Ja do Skarpety tej czerwonej z kotkiem włożyłabym..moja Szyszkę!( Kociczke) hehe wbrew pozorom ona uwielbia takie chowanki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyszunia w Skarpecie. Prawie jak tytuł książki ;)

      Usuń
  18. To ja się zapisuję!! Do kociej skarpety włożyłabym ukochane smaczki kotów - niech mają. I zabawkę z kocimiętką żeby się potem trochę poruszały :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak z kocimiętką, to skarpetkę sponiewierają :)

      Usuń
  19. A ja zapisuję się na psią skarpetkę :)))
    Ha, ha a ja pomyślałam o tych dużych :))) i widzę, że skarpeta słusznych rozmiarów więc likier orzechowy, dobre miętowe pastylki w czekoladzie, dobra książka no i jak się zmieści to nowa szczotka dla psiaka :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och nareszcie ktos po Pieską skarpetkę!
      podoba mi się zestaw likier orzechowy + miętowe pastylki :)

      Usuń
  20. Również zapisuję się na psią skarpetkę :D

    Do środka włożyłabym parę cieplutkich, wełnianych, kolorowych skarpetek i do tego wino i przyprawy do grzańca :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O drugie zglozenie na Psią :) Dziękuję!
      Pozdrawiam i powodzenia!

      Usuń
  21. Ustawiam się w kolejce :)
    Wybieram kocią skarpetkę
    Do środka włożyłabym parę cukierków i laseczki z cukru
    Banerek dodałam do zakładki "Konkursy"

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie urzekła pieskowa skarpetka. Zmieściła by się w niej góra piłeczek do tenisa, które uwielbia mój Tofik. Mój psiak nie wyobraża sobie bez nich dnia i zabawy. W kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za pozdrowienia! :) Tak pileczek wejdzie tam mnostwo :)

      Usuń
  23. z chęcią wezmę udział w zabawie... skarpeta z kotkiem wygląda cudnie...
    Zwierzaczków w domku niestety nie mam chodź bardzo kocham kotki (alergia) włożyłabym do środka jakiś drobiazg dla każdego z członków rodziny ;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och biedaku, co za niefart z ta alergia :)

      Usuń
  24. Podlinkowałam, zabanerkowałam, zaobserwowałam...
    Kociczkowa skarpetka dla mnie, a jakże, a w niej parę małych piłeczek dla Balbinki i szczurek z kocimiętką dla Tigusia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocimietka zrobi furore :)
      Pozdrawiamy!

      Usuń
  25. ustawiam się i ja w kolejce :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    jeśli szczęście się do mnie uśmiechnie to wybieram psią skarpetę a na gwiazdkę włożyłabym tam smakołyki dla naszej psinki :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. To zapisuję się i ja ... Wprawdzie mój blog jest głównie o mojej córeczce niemniej jednak mój kot to jej starszy brat ...
    Wybrałabym skarpetkę z kotem oczywiście, do której włożyłabym ... pilota od TV - to jego ulubiona zabawka do lizania oraz kawałek wołowinki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapisuję się i oczywiście obserwuję :) Razem z Tygrysem wybieramy kocią skarpetę...a, że to będzie koci prezent to włożyłabym tam szeleszczącą torebkę (Tygrys włazi do wszystkiego co szeleści, więc na pewno by się ucieszył :) i ulubioną puszkę z jedzonkiem...oj miałby w tej skarpecie raj :D

    OdpowiedzUsuń
  28. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....
    I like DOG!
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  29. jestem i psiarą i kociara, nie potrafiłabym obejsć się ani bez moich kociaków ani bez psa. Od zawsze jakieś były w domu
    co bym włozyła do takiej skarpetki?
    dla psa uprząż, żeby mu się lepiej na spacerze biegało, lepiej niż na smyczy
    dla obu kotów na pewno nową myszę do zabawy i legowisko, żeby nie musiały już wkradać się do dziecięcego łóżeczka
    dla domowników nową dracenę w miejscę tej, którą żeżarł mój ulubieniec i masę książek!
    A wybrałabym skarpetkę z psem
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Skarpety wręcz odjazdowe :D najbardziej urzekł mnie wirtualny mruczek :D A przy okazji zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Skarpety są super, chętnie przygarnę tą z pieskiem :).

    Do skarpety włożyłabym książkę, mulinę, biżuterię i oczywiście słodycze :).

    OdpowiedzUsuń
  32. Chciałabym wziąć udział :)
    Wybrałabym Pieską skarpetkę :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Wiele chciałabym włożyć do takiej skarpety, najbardziej moje marzenia, aby były schowane przed światem i może spełniły się ;-) Jakiś mały prezencik dla mojego synka :-) Obie skarpety piękne, może wybiorę z kotkiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Zamykamy listę, bo za chwilę losowanie :)

    OdpowiedzUsuń