Ludzie dzielą się na tych którzy kochają koty, i na tych, pokrzywdzonych przez los. O.Wilde

piątek, 21 grudnia 2012

Troche statystyk i podsumowan :) I kartki świąteczne

Długo się nad tym pomysłem zastanawiałam, i trochę już późno ale lepiej późno niż wcale :) Chcialabym w jakis szczegolny i osobisty sposob podziekowac moim najwierniejszym komentatorom i podczytywaczom. Pobawiłam się trochę i zrobiłam ranking tych którzy zostawiają najczęściej komentarza na naszym kocim blogu :) Oto on - dziesiec najwięcej komentujących osób

Jasna8 1
Tawerna Koci Pazur Baldricka 2
Alison 3
Anka Wrocławianka 4
abigail 5
Pantera 6
Retro Koty i Pies 7
manita 8
amyszka 9
ToTylkoJa 10

A że czas świąteczny sprzyja pisaniu kartek moja propozycja jest następująca, chciałabym Wam wysłać papierową kartkę świąteczną. Taką napisaną odręcznie, ze znaczkiem :)
 Jakby ktos pytał dlaczego dziesiec osob to odpowiadam że mam dziesiec kartek :D
Jezeli pomysł się Wam podoba i macie ochotę na kartkę z Holandii (nie z kotkami ;)), i nie macie nic przeciwko podaniu swojego adresu, wyślijcie mi go na emaila: naszekociki@gmail.com. Obiecuję,ze wykorzystam go tylko do wysłania kartek świątecznych i nikomu go nie przekażę :)
Aha! nie obrażę sie jezeli nie odpiszecie bo nie chcecie kartki. :)

Mam nadzieje, ze reszta podczytywaczy wybaczy ze mam tylko 10 kartek, w przyszłym roku postaram sie bardziej;)

PS. zmienilam zdjecie bo moglo być mylące, moja karteczka wygląda inaczej :) Mam nadzieję, że i tak będzie się podobała :)

17 komentarzy:

  1. Ja obserwuję od niedawna, ponieważ koci świat to i mój świat :) Nawet bez karteczki od Ciebie czytać będę :) WESOŁYCH ŚWIĄT życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justyno :) Tobie także życzę Wesołych Świąt! :)

      Usuń
  2. Wybaczamy:-))) Zwłaszcza, że nie komentujemy zbyt często. Ale to nie znaczy, że nie czytamy!
    Ściskam
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) I pozdrawiamy serdecznie!

      Usuń
  3. Zalatwione! Adres przeslany.
    Juz sie ciesze.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieję, że w przyszłym roku moja ilość komentarzy w twoim kocim świecie zwiększy się. póki co - macham świątecznie i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno, bo wtedy będziemy znały się już dłużej ! :)

      Usuń
  5. A ja chętnie przytuliłabym takie cudo.

    OdpowiedzUsuń
  6. ojejku, ale fajnie:) Mój adres już masz:)) Teraz jestem w PL, ale już 5 będę z powrotem we FR.

    Już się nie mogę doczekać, jak się dobiorę po powrocie do kociej skarpety:D

    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż mnie zaskoczyła moja pierwsza pozycja :-)
    Na pewno z przyjemnością chciałbym dostać kartkę.
    Wysyłam Ci mój adres mailem .
    Dziękuję Ci bardzo !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybaczam. Cóż, moja wina ze nie komentowalam :-)
    Wesołych Świat !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń