Ludzie dzielą się na tych którzy kochają koty, i na tych, pokrzywdzonych przez los. O.Wilde

sobota, 31 sierpnia 2013

Fiku miku na kocyku

Ot, taki wełniany sobie kocyk nabyłam na szrociku. Trafił mi się jak ślepej kurze ziarno, bo był kompletnie nowy, 100% z wełny. Nawet nalepke ma ze pochodzi ze Szkocji. Ucieszyłam się że będzie mnie grzał w jesienne wieczory i będę sobie mogła pod nim drzemać na kanapie..... I co? I nie dane jest mi za często go używać. A to na ten przykład dlatego:










 Kocyk jest w ciągłym użytkowaniu. Będziemy mocno negocjować jesienią kto się do kocyka będzie przytulał. Chyba, że wszyscy zgodnie wleziemy pod kocyk i będzie nam cieplutko.
Dzis ostatni dzień sierpnia, strasznie szybko zleciało to lato. Mam nadzieję ze wrzesień będzie pogodny :)

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. taki kocyczek to sama przyjemnosc, a jak jeszcze pancia podrapie po brzuszku.. :)

      Usuń
  2. Pelen blogostan! Czarno widze te negocjacje, chyba Ci sie nie uda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, nie zalamuj mnie, marznac bede? ;)

      Usuń
  3. Taki będzie Andrusik jak dorośnie.
    Fajne fiku miku. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, u nas negocjacje nic nie dały. Mamy trzy kocyki i zawsze wszystkie zajęte...Ja się mogę najwyżej przykryć kotem:-)))
    ŚCISKAM
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, nie jest pokrzepiajace to ze perswazje nic nie dają ;) W takim razie muszę uzyć jakiegoś fortelu przebiegłego ;)

      Usuń
  5. No tak, ONE to lubią. Ja mam swój osobisty koc i pilnuję jak oka w głowie, żeby mi go sierściuchy nie zajęły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawde sie nie dziwie. Nastepnym razem bede sie rozgladac za osobnym kocykiem na NICH ;D

      Usuń
  6. No jasne, któż pogardziłby takim milusim kocykiem... Na pewno nie kicia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kicia nigdy w życiu:) Martwię się tylko jak reszta ferajny na kocyk przyjdzie, będzie tłum :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No zaanektowała go całkowicie ... kota jedna no !
    Ale jak jej pieknie w czerwonym :-)
    Myślę, ze razem Wam bedzie cieplutko pod tym kocykiem !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń