Ludzie dzielą się na tych którzy kochają koty, i na tych, pokrzywdzonych przez los. O.Wilde

niedziela, 22 września 2013

Myszkin w winogronach

Nie wiem co wy robicie w niedzielny poranek, ale mnie na przyklad nosi.. Zamiast spac smacznie do 11 lub dłużej, biegam, sprzątam, piję kawę itd. 
Dziś przpomniało mi się na przykład, że mam gdzieś na strychu karton jesiennych ozdób jeszcze nie rozpakowanych! Prztargałam pudło i zaczełam rozkładać ozdoby na stole. Taka znakomita czynność nie może w żaden sposób zostać niezauwazona przez Myszkina! Toż to jawna prowokacja żeby coś pacnąć, przestawić, ułożyć się na stosie posegregowanych kwiatków, wleźć do kartonu, nakryć się serwetą itd, itp. Nieskończone możliwości :)
Najpierw się pobawił, a potem poległ na rogu stołu. Wtedy ja się zaczęłam bawić :D
Myszkin w winogronach

Z kokardą
 Rzut na bałagan na planie
 Lewy profilek, matka!
 Teraz: jak te laski na blogach modowych co sobie stopy ogladaja..
 
 Jeszcze z kokardą i winogornach
 Psrtyknij mi jeszcze asystentów, niech też wystąpią
 Zażyczył również pozowania w słonecznikach, bo mu w tym kolorze do pyszczka;)
 Teraz prawy profil poproszę.
 Matka, dość tych wygłupów, jeść daj!
 niam, niam, niam
 Odjedź kobieto, odpoczywam po sesji :)
Ot, i tak nam mija wrześniowy, niedzielny poranek :) A co wy dziś porabiacie od rana?

14 komentarzy:

  1. Ja podobnie - piję kawę , sprzątam i zaraz pójdę na spacer z psem :)
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedzielny spacer z psem sama przyjemność. Szkoda że kota nie mozna wyprowadzić na spacer :)

      Usuń
  2. Ale przyjemny dzień i w tak doborowym towarzystwie :-)))

    U mnie od rana, kawa, blogosfera, zabawianie koteczków.
    Lenistwo !!!
    O ozdobach tez już myślałam w końcu od dziś mamy jesień podobno ;-)
    Kupiłam sobie piękne ledowe kule w jesiennych barwach. Ale boje się zawiesić /w okolicach okna/, moje koty wszystko ale to wszystko muszą "sprawdzić" ... i jak tu to włączyć do prądu ...
    Reszta niedzieli będzie podobna :-)))
    Miłego dnia :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, tez myślałam o jakichś fajnych światełkach, ale u mnie jest podobnie: jak nie przybije gwoździem wszystko zostanie spacane :)

      Usuń
  3. myszkin-piekny! podobny troszke do mojej majki :)do twarzy mu w tych jesiennych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myszkin dziękuje i pozdrawia Majeczkę :)

      Usuń
  4. świetna czerwona kokarda! Myszkin pięknie wygląda, pasuje mu :) Jak ten wirtualny mruczek na dole strony, tylko Myszkin oczywiście ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj TŻ powiedział że kokarda jest "niemęska " czy jakoś tam ;)

      Usuń
  5. Prawdziwy koci model :) I jakie wymagania! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mówię ci! :) Dobrze, że nadążyłam latać z aparatem :)

      Usuń
  6. Pięknie wygląda w kolorach jesieni... :). Mnie w niedzielę też się najmniej chce odpoczywać, w ladną pogodę chodzimy w góry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie macie z tymi gorami :) U nas płasko jak na stole :(

      Usuń
  7. Piękne ozdoby i Myszkin w nich ;))
    U mnie niedzielny poranek raczej leniwy ;) Nosi mnie w tygodniu ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Ja jak się nabiegam w niedzielę rano, po południu robię sobie drzemkę:) Rekompensuję sobie poranne ganianie :)

      Usuń