Ludzie dzielą się na tych którzy kochają koty, i na tych, pokrzywdzonych przez los. O.Wilde

środa, 6 listopada 2013

Nie liczę godzin i lat ...

Liczę, liczę i nadziwić się nie mogę jak ten czas szybko płynie. Dziś są moje urodziny, i...zmiana kodu czwórka z przodu ;)

 To było tak niedawno a wydaje się że wieku temu :)
                                       To ja na kolanach u taty, jakieś sto lat temu ;)

Chciałam jak Panterka wystawić wam trochę zdjęć z przeszłości, ale nie moge nic znaleźc na serwerze. Będę próbować jeszcze jutro i uzupełnię post.
A tymczasem pogwizduję sobię moją ulubioną piosenkę, kto ją jeszcze pamięta?
 :)))

14 komentarzy:

  1. Ja juz w ubieglym roku chcialam powklejac zdjecia, ale dopiero po tegorocznej wizycie u rodzicow, moglam je wziac ze soba i zeskanowac. Chodzi o te dzieciece. Fajnie tak cofnac sie w czasie.
    I nie jojcz! Wchodzisz w najpiekniejszy wiek dla kobiety! Ja tam bym chciala miec czterdziestke.
    Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie o te mi chodzi najbardziej, ja też swoje poskanowałam i...małż zapobiegliwy informatyk z kopii zrobił kopię itd itp, i teraz zdjęcia są tak zahasłowane i pochowane że nie możemy ich znaleźć.
      No dobra nie bedę, ale cały czas jestem zaskoczona ze to już ..:)

      Usuń
  2. Ja bym też chciała mieć teraz 40 :)
    Wszystkiego Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji takich ładnych urodzin :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. 100 lat! A zmianą kodu się nie przejmuj - najważniejsze ile lat ma się w sercu! :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. To najwspanialszy okres dla kobiety, nie ma co buczeć :)

    OdpowiedzUsuń