Ludzie dzielą się na tych którzy kochają koty, i na tych, pokrzywdzonych przez los. O.Wilde

środa, 19 marca 2014

Ucieczka z Alcatraz to mało....

Radzę zasłonić ekran jak będziecie oglądać ten filmik, lepiej żeby wasze koty tego nie widziały. Dopiero by się działo jakby zobaczyły jak to można zrobic .... Wszystkie szafki, drzwiczki, furtki, zapadki na nic by się zdały
Nie mogę wyjść z podziwu jaki to inteligentny kot. Sami popatrzcie jaka to spryciula, majster jakich mało :D


Miłego wieczoru!!

15 komentarzy:

  1. Taki znow sprytny nie jest, troche sie nameczyl. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kurna no, stremował sie troche przed kamerą. normalnie robi to w pięć sekund :)

      Usuń
  2. Super! :) Nie pokażę tego mojej Baletnicy - koty jednak szybko się uczą :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez swoim nie pokazalam na wszelki wypadek ;)

      Usuń
  3. Niesamowity kot :-)))
    Łapką posługiwał się jak ręką...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Normalnie manipulował przy zamku jak jakiś zawodowiec:)

      Usuń
  4. jaki sprytny i mądry kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej szukam kogos do mojej nowej pracy (rysunku) jesli masz ochote to zapraszam na moja stronke: : http://pokociemu-katharina182.blogspot.de/2014/04/konkurs-poszukiwanie-modela-do.html
    przepraszam ze nie na temat... mam nadzieje ze nie jestes zla.

    OdpowiedzUsuń