Ludzie dzielą się na tych którzy kochają koty, i na tych, pokrzywdzonych przez los. O.Wilde

piątek, 20 czerwca 2014

Konkurs w Klubie Kota - oswiadczenie :D

Drodzy nasi ! Jestesmy zachwyceni wygrana u Krysi! Zaangazowalismy do zabawy naszych znajomych, rodzine i kolegow w pracy i znajomych wirtualnych na fb (ups! :)
Ale i tak frekwencja przeszla nasze najsmielsze oczekiwania, nie liczylismy bowiem na to ze nasza piatka zajmie piec pierwszych miejsc! Dziekujemy slicznie za wasze glosy!!
 
W naszym konkursie startowalismy rodzinnie, i dlatego uwazamy ze jedna nagroda to naprawde duzo dla nas. Dlatego chcemy przekazac nagrode za miejsce 2 i 3cie kocikom ktore uplasowaly sie zaraz za nasza piatka.
 
Krysiu, mam nadzieje ze sie zgadzasz!
 
Miesjce 2 w konkursie za Naszymi Kocikami zajal WTOREK, prosimy o przekazanie nagrody za 2-gie miesce Wtorkowi
 A miejsce trzecie VENUS - nagroda za miejsce 3cie pojdzie do Venus
Mam nadzieje ze zgadzacie sie z nasza decyzja! :D
 
Wstepujac do konkursu koci zadecydowali ze jezeli wyraja chca przekazac nagroda malemy Ryjkowi z poznanskiego schroniska, pisalismy o tym TU.
Dlatego tez nasza nagroda pojedzie do Ryjeczka.
Dziekujemy wszystkim za glosy, a Krysi za zorganizowanie konkursu!


20 komentarzy:

  1. Bardzo fajny gest. Jeszcze raz gratulacje dla modeli. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale sie udalo, cala rodzina:)
    fajnie ze sie podzielilas nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi miło, wspaniały gest. Pomiziaj Ryjeczka ode mnie, biedny koteczek, życzę mu najszybszego powrotu do zdrowia.
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo, chapeaus bas! Wielkoduszne masz koteczki! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością wyślę nagrodę gdzie sobie życzysz :-)
    Tylko adres do wysyłki poproszę na maila...

    Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Tobie Krysiu dziekujemy za wspaniala zabawe :)

      Usuń
  6. Wtorek jest niesamowity na tym zdjęciu...
    ależ miła niespodzianka...
    nie wypada się nie zgodzić ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko a Futrom miziajki zasyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtoreczek jest piekny, zdjecie bardzo klimatyczne :)
      pozdrawiamy serdecznie

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba Twoja postawa:))A moja decyzja jako sponsora nagrody niespodzianki jest taka,że wędruje ona do Ciebie,więc poproszę adres na pocztę:)pozdrawiam cieplutko:))bozenas4@wp,pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo :) cieszymy sie z nagrody niespodzianki :D

      Usuń
  8. Gratulacje dla Albercika :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje gratulacje dla zwycięzców!!!
    Piękny gest dla Ryjka,aż raduje się serce,mam nadzieję że bidulka wydobrzeje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy! My też trzymamy kciuki za Ryjeczka :)

      Usuń