Ludzie dzielą się na tych którzy kochają koty, i na tych, pokrzywdzonych przez los. O.Wilde

wtorek, 14 października 2014

Szukamy domow dla kotow z Przemysla - naglasniamy akcje

Kochani!
W kociej Tawernie trwa akcja: KOTY Z PRZEMYSLA POSZUKUJA DOMOW
Piekne koty, w tym jeden bengal, jeden szarus (te szukaja domow w pierwszej kolejnosci) 
dwa bialaski i rudzielec.

Szczegoly na blogu, a takze dwa banerki do pobrania

 

 i wydarzenie na fb do naglasniania
Wydarzenie "Koty z Przemyśla poszukują domu" na facebooku:https://www.facebook.com/events/1489780181291731
Pomozecie? :D

14 komentarzy:

  1. Szybka jesteś :) Dziękuję! Dostałem informację, że Bengal został oddany do jakiegoś domu ale muszę to sprawdzić bo wiarygodność jego dotychczasowych opiekunów pozostawia wiele do życzenia. Sprawa rozchodzi się głównie o cudownego Buraska Piszczałkę ale też i o Łowcę, którego również będę starał się podleczyć z typowych dla bezdomniaków przypałdości ale też może uzbieram na ich sterylizację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lowca skradl moje serce :) Jest u nas u sasiadow taki bialasek, super inteligenta lajza. ostatnio okrecil sobie kartonik z mlekiem!! przewrocil go na stol i zaczal pic. Jak to zobaczylam to mnie zatkalo :)
      Mam nadziej ze ten znajdzie domek szybko

      Usuń
    2. Dowiedziałem się właśnie, że ten drugi biały kot to jednak tak jak przypuszczałem brat Łowcy. Widziano ich razem jak polują. Niestety od dłuższego czasu nie ma po nim śladu - mam nadzieję, że go ktoś po prostu przygarnął.

      PS Numer z kartonikiem cyrkowy :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki Panterka. Na zachętę dodam tylko, że oba kocurki przed ewentualną adopcją będą podleczone a może też uda mi się je wysterylizować.

      Usuń
  3. Mogę tylko wywiesić banerek,bo już jestem dokocona na maksa,ale Przemek widzę całym sercem się angażuje,mało jest takich wrażliwych osób.
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokochałem tych łobuzów i nie chciałbym aby skończyły źle na ulicy. To najbardziej towarzyskie koty jakie znam.

      Usuń
  4. U mnie też jest banerek i udostępniłam na FB

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wezmę do domu jeszcze jednego kota to sama będę szukać domu... A tak chciałoby się pomóc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiemy coś o tym. Nie da rady przygarnąć każdą napotkaną biedę ale serce pęka.

      Usuń
  6. Rudy nie do adopcji :p
    Ale bannerek też mamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak słyszałam, mozę dobrze że ktos nim sie opiekuje. Ale może mógłby trochę bardziej...

      Usuń