Ludzie dzielą się na tych którzy kochają koty, i na tych, pokrzywdzonych przez los. O.Wilde

czwartek, 12 lutego 2015

Wyslij pączka do Afryki

Z okazji Tlustego Czwartku post niekoci.


Tlustego Czwartku nie swietuje od lat. Po pierwsze primo : nie lubie paczkow az tak bardzo zeby zjesc jednego, nawet okazjonlnie. Wlasnie sobie pomyslalam, ze nie pamietam kiedy ostatnio kupilam paczka....



Po drugie primo: nie lubie tego przymusu robienia/jedzenia czegos bo wszyscy tak robia.



Ale, ale... trafilam na akcje ktora bardzo mi sie spodobala. Na stronie http://paczek.kapucyni.pl/ mozna wyslac "Paczka do Afryki" czyli przekazac kwote ktora by sie wydalo na paczka ludziom w Afryce. W tym przypadku uwazam, ze zamiast sie obzerac sladyczami, lepiej pomoc komus, kto nie ma na chleb.

A jak ktos woli wpomoc mniejszych braci zawsze moze przelac paczkowa kwote na konto np Kociego Hospicjum.


Milego czwartku! :)

4 komentarze:

  1. Po pierwsze nie ufam klechom i nie mam pewnosci, ze moje pieniadze za paczka rzeczywiscie dotarlyby do Afryki. Caritas udowodnil, ze pieniadze z ofiar w cudowny sposob znikaja... w przepastnych kleszych kieszeniach.
    Wole pomagac kotom Przemka, tam przynajmniej mam gwarancje, o! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tez jest bardzo dobra opcja :) najwazniesze jest zeby sie podzielic, a nie opychac samemu.

      Usuń
  2. Ja nawet zapomniałam, że dziś tłusty czwartek,co prawda pączków nie kupiłam,bo zdecydowanie wolę faworki,ale i tak zostałam nimi obdarowana.
    Pomysł wyślij pączka do Afryki,jest trafiony,tylko zawsze mam wątpliwości czy te wszystkie darowizny rzeczywiście docierają do potrzebujących.
    Czasami wspieram Koterię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie opcja kociego hospicjum lepsza. Afryce juz i tak nic nie pomoze;-)

    OdpowiedzUsuń